Ваше ігрове Ім'я та Прізвище: Raven_Crow
Що найбільше вам не подобається: Формулювання багатьох правил серверу та відсутність єдиного розуміння правил навіть серед адміністрації проекту.
Ваша пропозиція / нововведення: Наразі просто вкажу на спірні пункти в Загальних правилах держструктур, не вказуючи на граматичні і пунктуаційні помилки, бо їх аж занадто багато...
Детальний опис ( Повністю прописати вашу пропозицію ):
Далі за формою: норма з правил ЗПДС та мій коментар до неї курсивом. Отже:
1) 1.2 Працівникам держ.структур заборонено використовувати зброю/спец.засоби, що мають держ.маркування в неробочий час | DEMORGAN - від 120 хвилин / WARN
Тут не зрозуміло що саме мається на увазі під терміном "неробочий час". Якщо у фракції робочий час Статутом визначено з 10:00 до 22:00, то згідно цього правила гравець, який залишається далі працювати після 22:00 та буде використовувати робочу зброю - понесе покарання, оскільки він використовуватиме зброю в "неробочий час", навіть якщо захоче вночі попрацювати.
2) 1.4 Співробітникам держ.організацій заборонено взаємодію з членами "вуличних угруповань", ігнорування злочинів, а також недбале ставлення до виконання посадових обов'язків в робочий час | Покарання згідно з законодавчою базою штату | Demorgan від - 120 хв.
Виняток: Робота під прикриттям агентів FIB
Тут абсолютно не зрозуміло що значить "взаємодія" в розумінні адміністрації. Чи буде рахуватись взаємодією проста розмова поліцейського з членом банди на вулиці, якщо хтось, побачивши це, поскаржиться на такого поліцейського? Чи може ця взаємодія включає в себе лише якісь домовленості, передачу інформації про поставки і т.д.? Торгівля чи проста розмова рахується взаємодією? Не зрозуміло.
Що стосується "ігнорування злочинів" та "недбалого ставлення до посадових обов'язків в робочий час", то перше та друге входять до поняття "халатність держслужбовця" та мають вирішуватись ІС-шляхом без втручання адміністрації, якщо тільки тут немає прояву NonRP-поведінки зі сторони такого співробітника.
3) 1.6 Якщо IC розслідування не принесло результату або не відбувся з тих чи інших причин (наприклад, відсутність відігровок камери), то гравець може подати скаргу на передбачуваного порушника, прикріпивши докази та порушення та спроби вирішити ситуацію в IC. Тоді ситуацію розгляне адміністрація і може прийняти рішення про NRP поведінку держ. співробітника.
Дане правило сформульовано невдало, бо не зрозуміло що мається на увазі під "тоді ситуацію розгляне адміністрація...". Оце "тоді" означає "після закінчення розгляду в ІС" чи "тоді, коли гравець подасть скаргу в ІС"? Якщо перше, то це нормальний порядок: спочатку йде розгляд в ІС, а потім уже після закінчення усього РП-процесу (уже після рішення Верховного суду, яке не можливо оскаржити в ІС) можна буде звернутись до адміністрації. В противному випадку це виглядатиме як вмішування в РП-процес з боку адміністрації проекту.
4) 1.7.1 Кадровий аудит є IC каналом у Discord фракції та може використовуватися в рамках РП при відповідних відіграваннях.
Вважаю, що цей пункт має включати не лише кадровий аудит, а має бути доповнений ще як мінімум розділами DataBase у Discord State, заявками на звільнення, банком документів, базою даних жетонів/бейджиків/нашивок, переведеннями, звітами на підвищення та іншими схожими каналами, які можуть бути логічно використані у ІС-процесі.
5) 1.10 Заборонено приймати до державної організації людей, які були членом злочинної організації. Для переходу з криміналу до державної необхідно змінити ім'я та зовнішність персонажа. | WARN людині, яка прийняла + Звільнення людини яку прийняли
Пояснення: Членом злочинної організації є гравець, який має відповідний допис в DataBase.
Виняток: В день блату можна приймати людину на посаду заступника, навіть якщо вона є в DataBase, при цьому запис в DataBase видаляється.
Саме собою постає логічне запитання: як людина, яка приймає до організації, має перевірити зміну зовнішності тієї людини, яку приймають?
6) 1.11 Вилучення нелегальних предметів провадиться виключно через функціонал сервера. | Demorgan - від 120 хвилин / WARN
А що робити, якщо функціонально зброю ніяк не можливо вилучити? Наприклад при контрольній закупці чи з багажника автомобіля, або якщо потрібно залишити в себе зброю для проведення якоїсь експертизи в подальшому розвитку цієї РП-ситуації. Понести покарання згідно цього правила, яке не має винятків?
7) 1.12 Заборонено ображати, провокувати затриманого чи цивільного. | Покарання згідно з внутрішнім статутом / при численних порушеннях IC режиму - 6.4 ЗП
Знову ж таки у правилі немає ніяких винятків. Чому б не залишити виняток хоча б легких образ для BadCop'ів? Наприклад у ситуації, коли співробітник BadCop'ить людину, якщо йому дозволено проводити такі дії за рангом. BadCop'и не мають поводити себе з людиною наче вони обслуговуючий персонал, вони можуть грубити людині, порушувати усі кодекси і закони, бо вони по суті вчинятимуть крайм-дії стосовно цієї людини в таких ситуаціях. А якщо BadCop допустить деанонімізацію своєї особи під час таких дій, то має відповідати у рамках ІС, адміністрація має втручатись лише в крайніх випадках в РП-процес.
8) 1.17 Співробітникам силових структур заборонено перебувати у гетто складом менше ніж 4 людини. | Demorgan – від 120 хвилин.
Виняток: виїзд на Код 0/Код 1.
Суперечить правилу 6.3 ЗПДС. Тобто 1.17 ЗПДС говорить про те, що в гетто заборонено перебувати складом менше 4 людей, окрім випадку реагування на код-0/код-1, в той час як правило 6.3 ЗПДС говорить, що під час робочого дня співробітникам LSPD можна перебувати в гетто при виклику, посиленому патрулі, спецоперації (під це слово взагалі що завгодно можна підігнати), погоні.
9) 1.19 Працівникам державних структур під час робочого дня заборонено вживання алкогольних напоїв а також наркотиків. | Demorgan – 180 хвилин / WARN
Примітка: При масових порушеннях лідер отримує | Сувору догану
Знову ж таки правило без винятків для BadCop'ів або ж для роботи під прикриттям.
10) 1.20 Незначне відхилення від цих правил розглядається як IC порушення і вирішується за RP шляхом подання скарги на співробітника або заяви до суду. При навмисному повному відхиленні від вищеперелічених пунктів правил держ. співробітником (Приклад: повне ігнорування на прохання пред'явити посвідчення/бейджик) - порушення дорівнює nRP-діям | Усне попередження, повторне порушення, деморган від 90 хвилин за рецидив WARN.
І знову немає жодних винятків, що обмежує BadCop'ів та роботу під прикриттям.
11) 1.21 Порушуючи статутні норми, наприклад, ображаючи людину при затриманні (навіть будучи 1х1 із затриманим), перевищуючи повноваження, порушуючи законодавчу базу, співробітник держ.структури зобов'язаний спиратися на навколишнє оточення. Подібні дії в людних місцях (на місцях затримання біля поліцейської дільниці, біля будівлі FIB тощо), у разі грубого порушення стандартної РП моделі поведінки держпрацівника, дії будуть розцінюватися як NonRP. | Усне попередження, повторне порушення, деморган від 120 хвилин.
Через те, що це правило сформульоване дуже "криво", воно дає можливість адміністраторам втручатись в РП-процеси та карати гравців там, де ситуація мала би продовжуватись в ІС. Тобто гравець, який вважає дії копа не правомірними в ІС мав би скаржитись в ІС на його дії в прокуратуру чи до суду, а натомість через свою необізнаність іде зі своєю скаргою до адміністрації, яка в свою чергу замість того, щоб відмовити на таку скаргу і відправити спочатку скаржника до суду чи в прокуратуру, бере і карає копа відповідно до цього правила, перериваючи РП-ситуацію яка мала б розвиватись далі в ІС.
12) 1.22 Співробітникам LSPD/FIB/ARMY/USSS заборонено під час конвоювання затриманого в наручниках: бігати, стрибати, надягати наручники, підбирати предмети в зип-лок(пакет, тощо). | Усне попередження, повторне порушення, деморган від 120 хвилин.
1.23 Заборонено конвоювати затриманих на гелікоптері. | Усне попередження, повторне порушення, деморган від 120 хвилин.
Виняток: Важкодоступні місця (авіаносець, острів, гора Чілліад).
1.24 При конвоюванні затриманого в наручниках заборонено стріляти. | Усне попередження, повторне порушення, деморган від 120 хвилин.
Оці всі три правила можна було б об'єднати в одне, бо вони всі стосуються конвоювання та всі мають однакове покарання. Порушення цих правил можна було б розцінювати як UB (можна вазаглі багато яких правил з ЗПДС підвести під один спільний знаменник UB і виділити в один окремий розділ, до того ж у них однакові покарання). Також я не зустрів серед цих пунктів конвоювання зі зброєю чи іншими предметами в руках. Відповідно конвоювати зі зброєю в руках можна, але вже стріляти з неї - ні.
13) 1.26 Якщо співробітник держ. структур грубо порушує/ігнорує процесуальний кодекс, ситуація може розглядатися адміністрацією з наступною видачею покарання.
Теж правило, яке дає можливість вмішуватись в РП-процес та "відкидати" порушника на свій розсуд посеред РП-процесу. До того ж це правило містить оціночне поняття "грубого порушення", яке може розцінюватись різними адміністраторами по-різному в аналогічних ситуаціях. Тобто до прикладу один адміністратор каратиме за те, що спочатку прочитав Міранду, а потім показав жетон, а інший не бачитиме у цьому грубого порушення.
14) 1.28 Забороняється залишати Державну Амуніцію після звільнення/переведення.
Примітка: може бути розцінено як "злив складу"
Не вистачає слова "собі" чи "у себе" після слова "залишати", бо якось не зрозуміло де залишати.
15) 1.29 Співробітникам LSPD/FIB/ARMY/USSS звертаючись до людей повинні представиться через голосовий чат. І тільки тоді відігрувать рп. В разі якщо гравець не зрозумів та перепитав дані, працівник повинен відіграти в ІС чат | Усне попередження, повторне порушення, деморган від 60 хвилин.
Тут не зовсім зрозуміло сформульовано і схоже на те, що цьому правилу суперечать ІС-закони, оскільки згідно законів співробітники держструктур мають відігрувати свої жетони/бейджики/нашивки, звертаючись до громадян. Тобто коп згідно цього правила має представлятись виключно вголос "Я - офіцер Іван" та не зобов'язаний показувати жетон поки гравець сам не попросить. А ІС-закони кажуть, що коп має відігрувати жетон спілкуючись з людиною.
16) 1.29.1 Співробітники LSPD/FIB/ARMY/USSS повинні відтворювати процесуальні дії, зокрема правила Міранди, лише у голосовому чаті (voice chat). | Усне попередження, повторне порушення, деморган від 60 хвилин.
Це правило сформульовано не достатньо зрозуміло. Слово "зокрема" в українській мові є уточненням, але не позначає вичерпність. І це означає в даному випадку, що працівники держструктур мають відігрувати всі процесуальні дії тільки вголос, такі як (наприклад) правило Міранди.
17) 1.30 Співробітники LSPD/FIB/ARMY/USSS виконуючи свої службові повноваження повинні бути в фракційному одязі. | Деморган 120 хвилин.
Виняток: Робота під прикриттям агентів FIB.
Це правило можна скомбінувати з 1.18 ЗПДС та зробити його одним правилом. У винятки слід додати не лише FIB, а ще й детективів LSPD та агентів USSS, які теж можуть писати case-файли.
18) 1.31 При зупинці фургона з коноплею/документами, є можливість оглянути багажник.
Примітка: Огляд багажника необхідно робити РП відграванням, після РП відгравання необхідно написати "/try знайшов нелегальні речі".
Пояснення: Дозволена 1 спроба до одного фургону через "/try" тільки від одної людини. Без успішного РП відігравання не можна затримувати людину. | Warn
Правила щодо фургонів канабісу слід розписати детальніше з огляду на те, що у різних адміністраторів і різних гравців різне бачення стосовно відігрування РП-ситуації зупинки таких фургонів.
19) 1.33 Заборонено чекати гравців на точках здачі викрадених авто. | Деморган від 60 хвилин.
Сюди можна додати і заборону чекання на точках загрузки фургонів з канабісом в порту.
20) 2.6 Всім організаціям заборонена участь в обороні Форт Занкудо, а також будь яких поставках . | Warn
Виняток: FIB, LSPD, NG
Це правило сформульовано якось недолуго. Не можна формулювати правила від противного, це не вірно і важко для сприйняття. Краще було б "У обороні ФЗ та поставках можуть приймати участь: " і перелічити. До того ж щодо оборони ФЗ та здійснення поставок є свої окремі правила, для чого це дублювати тут? Щоб потім при потребі когось додати чи забрати з цього переліку самим на свої ж граблі наступити і забути, що у вас у багатьох місцях дублювання є? Так можна допустити ситуацію, коли в правилах поставок та ФЗ буде один перелік організацій, а тут зовсім інший.
21) 2.7 Заборонено перебувати в USSS/FBI після закінчення академії без військового квитка. | Warn тому хто підвищив або догана лідеру
У нас наче FIB, а не FBI...
22) 3.8 Уряду заборонено ігнорувати будь-які дії від співробітників державних структур, які йдуть у розріз із реальним станом справ у державних організаціях. | WARN / Усна догана лідеру
Що це за "реальний стан справ у державних організаціях"? Абсолютно незрозуміле формулювання, яке кожен буде трактувати собі як хоче.
23) 4.1.1 При виконані службових обов'язків USSS не можуть перешкоджати діяльності FIB та LSPD.
Тобто LSPD та FIB можуть ігнорувати вимоги USSS, які вони будуть вважати перешкоджанням? А як же NG, EMS? Їх діяльності USSS можуть "перешкоджати"?
24) 5.7 Заборонено уникати поставок матеріалів іншим організаціям більш ніж 24 години, якщо вони їх потребують. | Догана лідеру
Не зрозуміле правило. Уявімо: LSPD попросили в рацію департаменту у Армії про поставку (а генерал Армії до цього посварився з лідером LSPD) і по суті це правило дає можливість Армії свідомо ігнорувати аж цілих 24 години усі прохання про поставку LSPD з моменту першої відмови? Якийсь нонсенс...
25) 6.6 Співробітники LSPD зобов'язані розпочинати процесуальні дії/виїжджати на виклики/глобальні та локальні допомоги лише на фракційному транспорті та в робочому одязі. | DEMORGAN – від 180 хвилин
Немає детективів у винятках. Детективи можуть працювати під прикриттям, але це правило по суті забороняє їм це робити.
26) 6.9 Дозволено брати хабарі тільки перебуваючи наодинці з опонентом або лише у присутності одного свого колеги, ініціатива дачі хабара має йти від затриманого. | Усне попередження, повторне порушення, WARN.
Примітка: Заборонено сприяти людині в момент отримання хабара (підвозити до банку для зняття грошей, підвозити до банкомату.), навіть якщо вона сама цього просить, також заборонено приймати хабарі через банківський переказ. Заборонено натякати на отримання хабара.
Хотілось би більше свободи для BadCop'ів для урізноманітнення РП на сервері. Для цього потрібно переглянути примітку у цьому правилі та деякі з правил вище, які стосуються BadCop'ів.
27) 8.1 Співробітники EMS зобов'язані надавати допомогу кожному мешканцю штату | Покарання згідно зі статутом
Тут мають бути винятки. Бо ситуації бувають дуже різні. Неадекватні люди, люди в масках і т.д.
28) 8.6 Співробітники EMS мають реагувати на виклики | Усна догана лідеру
Теж мають бути винятки. Надзвичайні ситуації, фізично не вистачає персоналу і т.д. Я думаю медики зможуть детальніше пояснити.