Закон про “Вилов риби” штату Сан-Андреас

Статус
Закрита.

Tag Kridz

Головний Адміністратор
Команда форуму
ГЛ.Адміністратор
Розділ 1.
Загальні положення закону.

Стаття 1. Цей закон регулює відносини на території штату, що виникають щодо аматорського, професійного та промислового рибальства та водних біологічних ресурсів.
Водні біологічні ресурси - риби, водні безхребетні, водні тварини та рослини, що перебувають у стані природної свободи, які використовуються або можуть бути використані з метою видобутку за допомогою рибальства.

Стаття 2. Цей закон діє на всій території Штату Сан-Андреас, включаючи всю прибережну економічну зону Океану, що оточує Штат Сан-Андреас.

Стаття 3. Аматорське рибальство - діяльність з видобутку водних біологічних ресурсів за відсутності будь-якої ліцензії на рибальство з метою задоволення особистих потреб або для продажу у встановленому цим Законом розмірі на загальних точках збуту водних біологічних ресурсів Штату.

Стаття 4. Професійне рибальство - діяльність з видобутку водних біологічних ресурсів з метою задоволення особистих потреб або для продажу в установленому цим Законом розмірі на загальних точках збуту біологічних ресурсів штату, але здійснювана за наявності ліцензії на лов риби.

Стаття 5. Промислове рибальство - підвид професійного рибальства, який крім отримання та наявності в особи ліцензії на вилов риби, вимагає також додаткового придбання промислової категорії на видобуток водних біологічних ресурсів та реєстрації особи або організації в Міністерстві Фінансів (далі МФ).

Стаття 6. Ліцензії на лов риби та промислове рибальство громадяни та організації мають право отримати відповідно до Розділів 4 і 5 цього Закону в Уряді Штату.

Стаття 7. Фізкультурні та спортивні заходи, пов'язані з рибальством, погоджуються з Урядом Штату Сан-Андреас і можуть проводитись без наявності ліцензії на лов риби на всіх дозволених місцях рибальства, зазначених у Статтях 1 та 2 Розділу 2 цього Закону.

Стаття 8. Видобуток водних біологічних ресурсів дозволяється виключно за допомогою вудок та приманки. Приманка може бути здобута як природним шляхом, так і куплена в рибальському магазині.





Розділ 2.
Загальні засади закону.

Стаття 1. До водних об'єктів, на яких здійснюється аматорське рибальство, належить:
Пірс Дель-Перро-Біч
Пірс Чумаш
Пірс Палето-Бей

Стаття 2. До водних об'єктів, на яких здійснюється професійне та промислове рибальство, належить:
Пірс Дель-Перро-Біч
Пірс Чумаш
Пірс Палето-Бей
Озеро Аламо-Сі (Вилов риби можливий тільки за наявності водного транспортного засобу)
Відкриті води Тихого Океану (вилов риби можливий лише за наявності водного транспортного засобу)

Стаття 3. Місцями здачі водних біологічних ресурсів є місця безпосереднього перебування скупників риби, що знаходяться на Шосе Сенора в Пустелі Гранд-Сенора та Бейтрі-Каньйон-роуд у Грейт-Чапаррал, а також територія в радіусі 50 метрів від скупників риб.





Розділ 3.
Обмеження та ліміти, пов'язані з виловом водних біологічних ресурсів.


Стаття 1. З метою захисту біологічних водних ресурсів штату, накладаються обмеження щодо разового видобутку та вивезення з місця лову ресурсів:
При аматорському рибальстві обмеження у розмірі 20 кілограмів виключно у місцях, призначених для аматорського рибальства, відповідно до Статті 1 Розділу 2 цього Закону, на одну особу (дозволено при цьому використовувати один автомобіль та один човен). Аматорське рибальство суворо заборонено на місцях, не зазначених у Статті 1 Розділу 2 цього Закону;
При професійному рибальстві діє обмеження у розмірі 100 кілограмів, у будь-яких місцях, призначених для рибальства на території Штату, на одну особу (дозволено при цьому використовувати один автомобіль та один човен);
При промисловому рибальстві обмеження розміром 500 кілограм, у будь-яких місцях, призначених для рибальства на території Штату, на одну особу (дозволено при цьому використовувати два автомобілі та один човен).
Разовий видобуток - сукупність дій, при яких особа приїжджає на місце видобутку ресурсів, здійснює безпосередній видобуток та зберігання ресурсів на місці видобутку, а потім вивозить видобуті ресурси з території видобутку ресурсів для реалізації або особистого користування, при цьому зазначені обмеження працюють для кожного з разових етапів видобутку та розцінюються як загальне порушення разового видобутку.
Примітка: Розмір видобутих разово водних біологічних ресурсів складається з кількості ресурсів, що є у громадянина сукупно: при собі, у сумці або рюкзаку, у човні, у наземному транспортному засобі (далі Т/З), до якого громадянин має доступ і який використовується для складування та перевезення водних біологічних ресурсів.

Стаття 2. Контроль за дотриманням цього закону, право на перевірку місць рибальства, ліцензій на рибальство, перевірку та обшук осіб та транспорту, що знаходяться на цих територіях, лежать на уповноважених співробітниках LSPD. При цьому під час проведення таких перевірок співробітники зобов'язані представлятися та пред'являти ідентифікаційні знаки, за аналогією до базових правил, зазначених у Процесуальному Кодексі.

Стаття 3. При будь-якому порушенні Статті 1 цього Розділу уповноважена посадова особа має право вилучити у порушуючої особи всі наявні у того біологічні ресурси, вилучити ліцензію на лов риби (якщо така є) і виписати штраф у розмірі 5.000$, половину з якого (2.500$) особа вправі залишити собі, іншою половиною (2.500$) зобов'язаний поповнити скарбницю своєї структури.
Стаття 3.1. З метою припинення незаконного вилову водних біологічних ресурсів уповноважена посадова особа вправі здійснювати обшук човнів та транспортних засобів (далі Т/З), припаркованих і тих, які використовуються на території та біля території, призначеної для рибальства, при цьому обшук здійснюється ВИКЛЮЧНО Т/З або особи, яка має доступ до управління цим човном або Т/З. (( Є ключі. )).

Стаття 4. Уповноважена особа зобов'язана здати всі вилучені у порушника водні біологічні ресурси особам, які є старшим складом її державної структури, які у свою чергу, зобов'язані передати ці ресурси урядовцям. Тимчасове зберігання дозволено на складі чи транспорті державної структури до передачі співробітникам уряду.
Вилучати ресурси, що зберігаються у державних структурах, мають право уповноважені Міністр Національної Безпеки та його Заступник, Віце-Губернатор та Губернатор.
Після вилучення біологічних ресурсів співробітниками уряду, вони зобов'язані продати їх на місцях збуту риби та внести виручені кошти до скарбниці Штату під звіт.

Стаття 5. Особа, у якої було вилучено партію незаконно виловлених біологічних ресурсів, має право запросити в прокуратуру перевірку, з метою з'ясувати, чи були вилучені ресурси доставлені для зберігання у власність держави уповноваженими особами, а також чи були продані співробітниками Уряду, і чи надійшли їх гроші до скарбниці Штату.
Запити до прокуратури подаються у звичайному порядку у спеціальному розділі на порталі Штату.
До запиту до прокуратури обов'язково потрібно додати фото-відеофіксацію моменту вилучення ресурсів, а також ідентифікаційні дані уповноваженої особи, яка проводила вилучення.
Стаття 5.1. Якщо в ході перевірки, прокуратурою буде встановлено, що вилучені ресурси або отримані за ці ресурси кошти були присвоєні будь-якою посадовою особою, то це вилучення буде визнано незаконним, і відповідним рішенням прокуратури потерпілому буде призначено компенсацію в розмірі 110% від максимальної вартості вилучених ресурсів.
Стаття 5.2. Компенсація виплачується наступним чином: за результатами проведеної перевірки, яка зобов'язує сплатити компенсацію, постраждалий звертається до МФ, яке відповідно до суми компенсації має зобов'язати державну структуру, співробітник якої вчинив порушення, виплатити суму компенсації потерпілому або передати цю суму співробітнику МФ, який у свою чергу передасть цю суму потерпілому.
Стаття 5.3. Особа, яка незаконно привласнила вилучені ресурси або отримані за ці ресурси кошти, має бути притягнута до кримінальної відповідальності за статтею за незаконне присвоєння державного майна.

Стаття 6. Громадський контроль може здійснювати будь-яка особа, якщо вона вважає, що будь-хто порушує цей Закон. Громадський контроль за таких випадків проявляється у можливості написати заяву до прокуратури або викликати правоохоронні органи на місце потенційного злочину.





Розділ 4.
Ліцензія на лов риби, її отримання, термін дії та вимоги до громадян.

Стаття 1. Для отримання ліцензії на лов риби, необхідної для професійного або промислового рибальства, громадянин зобов'язаний:
Мати чинний на момент звернення до Уряду паспорт та надати його співробітнику, який проводить видачу ліцензії.
Сплатити мито на проведення іспиту та підготовку документів у розмірі 10.000$.
Пройти іспит на знання Закону "Про рибальство" (складеним вважається іспит, на якому було правильно дано відповідь на два з трьох питань.)
Сплатити мито за безпосередню видачу ліцензії на лов риби у розмірі 10.000$.
Примітка: У разі непроходження іспиту на знання Закону “Про рибальство”, кошти за проведення іспиту та підготовку документів не повертаються.


Стаття 2. Термін дії ліцензії один календарний місяць з моменту видачі у разі відсутності порушень інших законів, пов'язаних із виловом водних
біологічних ресурсів, з боку громадянина, який володіє цією ліцензією.

Стаття 3. Ліцензію на лов риби громадяни можуть отримати в Уряді Штату в уповноваженого співробітника Уряду після успішного складання іспиту та оплати всіх необхідних мит.




Розділ 5.
Промисловий вилов та збут водних біологічних ресурсів.

Стаття 1. Вилов, перевезення, зберігання та збут водних біологічних ресурсів у кількості від 100 до 500 кілограмів однією особою (двома автомобілями та одним човном) вважається промисловим обсягом, і вимагає наявність дійсної промислової категорії та додаткової реєстрації в МФ разом з оплатою необхідних мит на дозвіл та продовження.

Стаття 2. Вартість придбання первинного дозволу на промисловий вилов та збут водних ресурсів (вилов, перевезення, зберігання та збут до 500 кілограм одноразово):
Категорія A - Для однієї особи (тобто приватної особи), вартість 60.000 $;
Категорія B - Для організації із місцем для 3 співробітників включно, вартість 120 000 $;
Категорія C - Для організації із місцем для 10 співробітників включно, вартість 210 000 $;
Категорія D - Для організації із місцем для 30 співробітників включно вартість 300.000 $.
Первинний дозвіл - Звернення особи чи організації з придбанням дозволу на промисловий вилов водних біологічних ресурсів, у якому дані особі чи організації вносяться до відповідного реєстру вперше.
Стаття 2.1. У вартість придбання первинного дозволу будь-якої категорії входить 100 днів дії цієї промислової категорії, починаючи з дня придбання.
Стаття 2.2. Після закінчення 100 днів з моменту придбання первинного дозволу для продовження дії промислової категорії необхідно оплатити продовження дії промислової категорії за кожні наступні 100 днів у розмірі:
Категорія A - Для однієї особи (тобто приватної особи), вартість 30.000 $;
Категорія B - Для організації із місцем для 3 співробітників включно вартість 60.000$;
Категорія C - Для організації із місцем для 10 співробітників включно, вартість 105 000 $;
Категорія D - Для організації із місцем для 30 співробітників включно, вартість 150 000 $.
Стаття 2.3. У разі несплати продовження дії промислової категорії особа або організація не видаляється з реєстру, однак позначається як “не сплатив”, а всі переваги промислової категорії стосовно зареєстрованої особи або організації та її членів припиняються, тобто такі особи або організації втрачають можливість займатися промисловим виловом водних біологічних ресурсів доти, доки не продовжать дію промислової категорії шляхом сплати мита, зазначеної в статті 2.2 цього Розділу.
Стаття 2.4. Якщо особа або організація хоче придбати промислову категорію з великою кількістю слотів і має при цьому дійсну первинну або продовженну промислову категорію, то їй надається знижка на купівлю нової промислової категорії у розмірі 50% вартості наявної промислової категорії, при цьому це вважається первинним придбанням промислової категорії з відповідним наданням 100 днів її дії (сплачені строки за минулою категорією анулюються).
Стаття 2.5. Якщо особа або організація перестає потребувати промислової категорії з великою кількістю слотів, і хоче перейти на оплату категорії з меншою кількістю слотів для економії коштів, то це дозволено, при цьому в реєстрі буде вказано нову кількість слотів та нову категорію (помітка про початкову категорію розміщується у реєстрі в коментарі до цієї особи або організації).
У разі необхідності зворотного повернення на промислову категорію з великою кількістю слотів (категорія не може бути вищою, ніж була спочатку придбана) це робиться без необхідності оплачувати нову категорію, як це зазначено у статті 2.4 цього Розділу, достатньо сплатити суму продовження категорії, до якої відбувається повернення , відповідно до Статті 2.2 цього Розділу (сплачені строки за минулою оплаченою категорією анулюються). Дані щодо кількості слотів та поточної категорії також змінюються у відповідному реєстрі.
Стаття 2.6. Усі операції, пов'язані з промисловими категоріями на рибальство, здійснюють уповноважені співробітники МФ, всі кошти, отримані через взаємодії, пов'язані з промисловими категоріями, підлягають обов'язковому поповненню до скарбниці Штату з наданням співробітникам фото- або відео- звіту про поповнення.

Стаття 3. Усі зареєстровані приватні особи та організації вносяться до відповідного реєстру відповідно до вимог МФ.

Стаття 4. Для отримання промислової ліцензії на риболовлю приватній особі або власнику організації необхідно мати дійсну ліцензію на лов риби.
Примітка: Якщо ліцензії на лов риби немає, то її необхідно отримати на загальних правилах, згідно з Розділом 4 цього Закону.

Стаття 5. На осіб, які не мають дійсну ліцензію на лов риби, привілеї та ліміти, що даються дійсною промисловою категорією, не поширюються.
 
Останнє редагування модератором:
Статус
Закрита.
Зверху