Закон "Про надзвичайний та воєнний стан"

Статус
Закрита.

Tag Kridz

Головний Адміністратор
Команда форуму
ГЛ.Адміністратор
Розділ I.
Загальні положення.

Стаття 1. Надзвичайний стан (далі НС) та Воєнний стан (далі ВС) – це особливі правові режими, що вводяться на території всього штату San Andreas (далі - SA) або його частини при виникненні загрози, що несе істотну небезпеку для національної безпеки штату SA, в період дії яких змінюються принципи діяльності державних, приватних і інших структур, зареєстрованих, розташованих і/або здійснюючих свою діяльність на території, що потрапила під дію надзвичайного або військового стану. Режими Надзвичайного і Воєнного стану передбачають істотне обмеження деяких прав і свобод громадян штату SA, у тому числі таких основних, як свобода переміщення, свобода зборів, свобода слова, право на недоторканість майна і тому подібне.

Стаття 2. НС/ВС запроваджується відповідним нормативно-правовим актом від Губернатора, Віце-Губернатора, Міністра нац.Безпеки або Генерального Прокурора, при цьому на конкретній території не може бути одночасно введено і НС і ВС.

Стаття 3. НС/ВС вводиться на строк, що не перевищує 72 години (3 доби), але не менше, ніж на 3 години, з моменту публікації відповідного нормативно-правового акта.

Стаття 4. Губернатор, Віце-Губернатор, Міністр Національної Безпеки або Генеральний Прокурор можуть скасувати дію режиму НС/ВС у разі потреби або неактуальності відповідною публікацією нормативно-правового акта.

Стаття 5. При пересуванні вищого керівництва Штату в період дії НС/ВС при нестачі співробітників USSS забезпечується додатково супроводом з боку FIB, LSPD та/або NG.

Стаття 6. У період дії НС/ВС забороняються будь-які збори, у тому числі мирні протести, для забезпечення безпеки населення. Організовані збори, протести та мітинги мають бути скасовані або перенесені на невизначений термін.

Стаття 7. Час комендантської години може бути встановлений Губернатором, Віце Губернатора, Міністром Національної Безпеки, та Міністром Юстиції під час НС/ВС з 22:00 до 6:00.

Стаття 7.1 Під час комендантської години:
Цивільним особам та співробітникам не силових підрозділів державних структур заборонено перебувати на вулиці зі зброєю при собі та/або без документів;
Співробітникам правоохоронних та силових структур дозволяється застосування вогнепальної зброї у разі грубих порушень Адміністративно-Кримінального кодексу та після попередження з боку силових структур громадянина про необхідність припинити опір;
Співробітникам правоохоронних та силових структур дозволяється обшук громадян та співробітників не силових підрозділів державних структур з оглядом їх транспортних засобів (крім осіб, захищених законом “Про статус недоторканності посадових осіб на території штату Сан-Андреас”)
Рішенням особи, що запроваджує комендантську годину, може бути встановлено обмеження на перебування громадян на вулиці, поза межами приватної власності та інших встановлених постановою місць у групах від 2-х чи більше осіб (розмір максимально-допустимого скупчення осіб під час комендантської години вказується у постанові про введення такого режиму).

Стаття 8. Усі спеціальні операції, які плануються та організовуються в період дії ВС або НС, узгоджуються з Директором FIB (при дії режиму НС), Генералом Національної Гвардії (при дії режиму ВС) або Губернатором штату (при дії режиму НС або ВС).

Стаття 9. Будь-які порушення цього закону тягнуть за собою кримінальну відповідальність за статтями 16.6, 3.4 Адміністративно-Кримінального кодексу, а також за іншими статтями нормативно-правових актів чинного законодавства.

Стаття 10. Протокол захисту - особливий вид реалізації функції охорони правопорядку, що припускає виконання співробітниками державних силових структур спеціальних дій, сприяючих забезпеченню безпеки певної території, об'єкту або будови, до якої застосовується протокол захисту.

Стаття 11. Контроль за виконанням особливих режимів і протоколів захисту покладається на державні силові структури, а також уповноважених осіб в порядку, встановленим справжнім законом.




Розділ II.
Надзвичайний стан.

Стаття 1. Надзвичайний стан (далі - "НС") вводиться відповідним нормативним правовим актом Генеральної прокуратури або Міністерства національної безпеки на термін від 3 до 72 годин з моменту його публікації. "НС" може вводитися не частіше, ніж раз у 72 годині, може будти проголошено на певній территорії штату Сан-Андреас. Підставою для введення "НС" є спроба державного перевороту, повалення конституційного ладу, пряма загроза життю недоторканих осіб штату, техногенна або екологічна катастрофа.

Стаття 2. В період дії "НС" усі державні силові структури знаходяться у винятковому і безпосередньому підпорядкуванні Директорові Federal Investigation Bureau (далі - FIB) і Генеральній прокуратурі штату SA.
Виключення: Виключно в період організації пересування і забезпечення безпеки осіб Уряду штату SA, федеральна структура United States Secret Service (далі - USSS) залишається в підпорядкуванні Міністерству національної безпеки. При нестачі власних ресурсів, USSS має право просити у Директора FIB додаткову допомогу у виконанні раніше згаданих завдань. У свою чергу, Директор FIB при нестачі своїх ресурсів, має право просити у Міністерства національної безпеки перекидання і передачу під своє підпорядкування певної кількості (залежно від необхідного для організації пересування і забезпечення безпеки осіб Уряду штату SA) співробітників USSS.

Стаття 3. В період "НС" усі державні силові структури наділяються юрисдикцією і повноваженнями для проведення процесуальних дій на території, що потрапила під дію "НC".

Стаття 4. В період дії "НС" забороняється організація і проведення будь-яких зборів, у тому числі і мирних протестів. Організовані до введення "НС" збори, протести і мітинги мають бути скасовані, або перенесені на невизначений термін.

Стаття 5. В період дії "НС" Emergency Medical Service (далі - EMS) здійснює пріоритетне обслуговування співробітників державних силових структур і Уряду штату SA.

Стаття 6. Міністр юстиції та Губернатор штату Сан-Андреас зберігають за собою право за спільним рішенням передати командування іншій силовій структурі, якщо FIB не справляється з покладеними на неї обов’язками. У такому випадку структура, якій передали командування, приймає на себе усі повноваження та обов’язки FIB на час дії режиму надзвичайного стану.




Розділ III.
Воєнний стан.

Стаття 1. Воєнний стан (далі - "ВС") вводиться відповідним нормативним правовим актом Генеральної прокуратури або Міністерством національної безпеки на термін, встановлений справжньою главою, відлік якого починається з моменту публікації відповідного нормативного правового акту. "ВС" може вводитися не частіше, ніж раз в 96 годин. Підставою для введення "ВС" є масова активізація кримінальних угруповань, масові акти тероризму, напад або оголошення війни штату іноземними суб’єктами, сепаратизм.

Стаття 2. В період дії "ВС" усі державні силові структури знаходяться у винятковому і безпосередньому підпорядкуванні Генералові Армії державної військової структури San Andreas National Guard (далі - SANG) і Міністерству національної безпеки штату SA.

Стаття 3. В період "ВС" усі державні силові структури наділяються юрисдикцією і повноваженнями для проведення процесуальних дій на території, що потрапила під дію "ВС".

Стаття 4. В період дії "ВС" забороняється організація і проведення будь-яких зборів, у тому числі і мирних протестів. Організовані до введення "ВС" збори, протести і мітинги мають бути скасовані, або перенесені на невизначений термін.

Стаття 5. В період дії "ВС" лікарня перетвориться у військовий госпіталь, обслуговуючий співробітників державних силових структур. Обслуговування цивільного населення припиняється за винятком випадків отримання ними тяжких тілесних ушкоджень.

Стаття 6. Організація пересування і забезпечення безпеки членів Уряду штату SA покладається на SANG і USSS, при нестачі ресурсів яких Генерал Армії SANG має право притягати інші державні силові структури для надання додаткової допомоги у виконанні раніше згаданих завдань.

Стаття 7. В період дії "ВС" функціонування Уряду штату SA повністю переноситься на військовий Авіаносець.
Примітка: Окремі представники уряду чи уряд в цілому може продовжувати функціонувати на територіях мерій за умови забезпечення належного рівня безпеки.

Стаття 8. В період дії "ВС" SANG здійснює контрольно-перепускну функцію на територіях мерій і лікарень, розташованих на території штату SA.

Стаття 9. У період дії "ВС" співробітники державних силових структур мають право припиняти будь-яку агресію у свою сторону (у тому числі вербальні загрози), пропускаючи 2-3 стадії застосування сили.

Стаття 10. В період дії "ВС" усім громадянам штату SA, окрім співробітників державних силових структур (правоохоронних, військових, федеральних і пенітенціарних) заборонено носіння при собі будь-якого виду зброї,набоїв,спецзасобів.

Стаття 10.1. Знаходження поза своїм місцем проживання без документів, що засвідчують особу.

Стаття 10.2. Дозволено носіння, перевезення мисливської зброї у випадках зазначених в Розділі VII Статті 6 Закону “Про Зброю”.

Стаття 11. В період дії "ВС" співробітникам державних силових структур дозволений безперешкодний обшук усіх громадян штату SA і їх транспортних засобів, за винятком співробітників цих же структур при виконанні ними своїх посадових обов'язків і недоторканних осіб штату SA.

Стаття 12. Міністр національної безпеки та Губернатор штату Сан-Андреас зберігають за собою право за спільним рішенням передати командування іншій силовій структурі, якщо SANG не справляється з покладеними на неї обов’язками. У такому випадку структура, якій передали командування, приймає на себе усі повноваження та обов’язки SANG на час дії режиму військового стану.




Розділ IV.
Протокол захисту “Червоний код”.

Стаття 1. Під час нападу на військову базу Fort Zancudo, що охороняється, оголошується протокол захисту : "Червоний код".
Примітка: протокол захисту “Червоний код” може оголошуватись тільки в тому випадку, коли в штаті введено воєнний або надзвичайний стан.

Стаття 2. Після оголошення протоколу захисту "Червоний код" кожна державна силова структура в складі не менше 50% від кількості співробітників що знаходяться в штаті, зобов'язана прибути на захист військової бази Fort Zancudo, що охороняється, впродовж 5 хвилин і зробити підтримку в усуненні наслідків нападу.

Стаття 3. При ігноруванні протоколу захисту "Червоний код", на державну силову структуру накладається штраф на суму, рівну 300.000$, яка у кінці тижня віднімається з щотижневого преміального фонду, виділеного для неї Міністерством Фінансів, що проігнорувала напад на військову базу Fort Zancudo. При повторному ігноруванні протоколу, на весь керівний склад державної силової структури, що знаходиться на момент введення "Червоного коду" в штаті SA буде порушено Кримінальну справу по статті 14.6 Адміністративно-Кримінального кодексу штату SA, а державна силова структура буде позбавлена 75% преміального фонду, виділеного для неї Міністерством фінансів.
Примітка: Не вважається халатністю з боку керівного складу, рівна відсутність 50% від особового складу державної силової структури, якщо більше 50% співробітників знаходяться на спецоперації.
Примітка: Не вважається халатністю з боку керівного складу, рівна відсутність 50% від особового складу державної силової структури, якщо більше 50% співробітників знаходяться на спецоперації.

Стаття 4. З моменту оголошення "Червоний код" і до повного усунення загрози військовій базі Fort Zancudo, що охороняється, усі державні силові структури (за винятком FIB і GOV) знаходяться у винятковому і безпосередньому підпорядкуванні Міністерству національної безпеки.




Розділ V.
Протокол захисту “Білий Дім”.

Стаття 1. Під час захоплення мерії штату SA, в якій розташовується Уряд, оголошується протокол захисту "Білий дім".

Стаття 2. Після оголошення протоколу захисту "Білий дім", кожна державна силова структура в складі не менше 50% від кількості співробітників що знаходяться в штаті, впродовж 5 хвилин зобов'язана прибути на захист мерії, яка була захоплена, і наслідувати подальші вказівки того, що здійснює контроль за виконанням протоколу посадовця.

Стаття 3. Контроль за виконанням протоколу захисту "Білий дім" на себе можуть брати співробітники FIB (начальство відділів і вище) і співробітники USSS (Директорський склад). Співробітник, який взяв на себе обов'язки по виконанню "Білого дому", зобов'язаний сповістити про це інші державні структури по рації департаменту : "Я, *Посада* *Ім'я Прізвище*, беру на себе контроль за виконанням протоколу захисту "Білий дім".
Примітка: Якщо особа співробітника засекречена законодавством і вимова його прізвища і імені є розголошенням державної таємниці, то замість *Ім'я Прізвище* він вимовляє свої приналежність до відділу, позивний (якщо є) і номер нашивки/жетона/бейджика у форматі, встановленому Процесуальним кодексом штату SA.

Стаття 4. З моменту оголошення протоколу захисту "Білий Дім" і до повного усунення захоплення мерії і наслідків, викликаних таким захопленням, усі співробітники державних силових структур, мерії, що прибули до захопленої будівлі, для надання підтримки в здійсненні протоколу, зобов'язані наслідувати розпорядження співробітника, який взяв на себе контроль за виконанням протоколу захисту "Білий Дім".

Стаття 5. Після оголошення протоколу захисту "Білий дім", співробітники USSS здійснюють транспортування осіб Уряду штату SA на військову базу Fort Zancudo, що охороняється, після чого необхідна кількість співробітників USSS вирушає до захопленої будівлі мерії.

Стаття 6. У рамках виконання протоколу захисту співробітники державних силових структур, що беруть участь в "Білому домі", після відповідного розпорядження особи, що взяла на себе контроль над його виконанням, мають право проводити оточення будівлі мерії і прилеглих до нього територій, а також вимагати від усіх громадян штату SA віддалитися на 150 метрів від місця захоплення.
 
Останнє редагування модератором:
Статус
Закрита.
Зверху