Важливо Правила війни за територію

Статус
Закрита.

Tag Kridz

Головний Адміністратор
Команда форуму
ГЛ.Адміністратор
UfSZQN2.png

1.1 Остаточне рішення щодо ситуацій та покарань приймається головним куратором банд.
Пояснення: кожна ситуація є індивідуальною і описати всі можливі покарання в пунктах правилах неможливо.
Примітка: покарання може бути видане поза регламентом, воно має видаватися неупереджено, незалежно та справедливо.
1.2 Лідер має право брати заморожування каптів на початку свого терміну на 48 годин згідно до правил лідерів.

Примітка: про заморожування необхідно відписати до спеціального Discord каналу "capture" з 23:00 до 13:00.
Виняток: якщо лідер не брав заморожування на початку свого терміну, він це може зробити протягом терміну.
1.3 Капти можна проводити з 16:00 до 22:00.

Пояснення: Усі капти повинні бути проведені до 22:00.
Виняток: взаємна згода, а також дозвіл головного / заступника куратора гетто.
1.4 Капти можна проводити тільки в вівторок/четвер/субота/неділя.

Виняток: взаємна згода, а також дозвіл головного / заступника куратора гетто.
1.5 Допустима кількість учасників капту з кожної сторони – від 4 до 10.

Примітка: дозволено перевищувати допустиму кількість учасників за згодою головного / заступника куратора гетто.
1.6 Сторона оборони може з'явитися на капт у меншій кількості або не прийти на капт.

Примітка: Якщо сторона атаки з'явилася у меншій кількості ніж в умовах забитого капту. | Догана лідеру + відкат території
1.7 Заборонено ТК (Team Kill) під час капту. | DEMORGAN – від 60 хвилин
1.8 Гравцям стороні захисту заборонено перебувати в капт-зоні, з метою розповсюдження інформації ІС або ООС шляхом. | DEMORGAN - від 60 хвилин + втрата атаки + відкат території
1.9 За неправильне забиття атаки в Дискорд каналі "Crime Cooperation" - капт анулюється. | Втрата атаки

Пояснення: Якщо у Вас було 3 атаки і 3 захисту - стало 2 атаки і 3 захисту.
1.10 Забити капт можна щонайменше за 15 хвилин і максимум за 30 хвилин до його початку у спеціальному Discord каналі. | Догана лідеру.
1.11 Банда не може забити атаку, доки її попередній капт не було завершено. | Догана лідеру

Примітка: завершенням капта є функціональне закінчення.
1.12 Капт дозволено забивати на зброї певного калібру. | WARN / Догана лідеру

Пояснення: Забиття капту - "Carabine Rifle - 7.62", сторона захисту може прийти з будь-якою зброєю калібру 7.62.
1.13 Заборонені агресивні/правокуючі дії у бік учасників заходу за 60 хвилин до заходу. | DEMORGAN - від 60 хвилин
1.14 Заборонено використовувати будь які висоти, дахи, тощо, до початку заходу, а також під час заходу. | DEMORGAN - від 90 хвилин

Уточнення: Місця на які можна забратися драбиною, застрибнути, гвинтокрилом та іншими способами.
1.15 Заборонено порушувати умови капту, які встановлює сторона, що атакує. | Догана лідеру + відкат території + втрата атаки
1.16 Заборонено змінювати умови капту. | Догана лідеру + скасування капта

Виняток: Правило 1.29.
1.17 Атакуючий бік може перенести капт максимум на 10 хвилин. | Втрата атаки + скасування капта

Примітка: Забороняється переносити капт після функціонального забиття. При перенесенні капту необхідно сповістити до спеціального діскорд-каналу "capture".
1.18 Заборонено скасовувати атаку. | Догана лідеру + втрата атаки
1.19 Кожен учасник зобов'язаний вести відеозапис від початку до кінця капта. | BAN до 10 днів
1.20 Кожен учасник зобов'язаний зберігати відео з капта 48 годин.
1.21 Відеозапис повинен бути цілісним, без будь-яких редакцій та обробок. Якість відео має бути не менше 720p та мати оригінальний звук.

Примітка: запис повинен відбуватися через Nvidia Experience або Radeon Software або будь-які інші програми, які захоплюють весь робочий стіл, а не окремі програми.
1.22 Будь-який адміністратор гетто має право запросити відеозапис від конкретних гравців з капта протягом 24 годин. У випадку, якщо гравець не надає відеозапис протягом 24 годин, то вважається, що гравець не вів відеозапис.
1.23 За рішенням головного куратора, адміністрація має право видати блокування гравцеві у разі відмови у наданні відеозапису з капта при підозрі у використанні стороннього ПЗ. | BAN до 30 днів
1.24 У випадку, якщо на відеозаписі присутні неодноразові затримки через брак ресурсу комп'ютера, гравець може отримати заборону на відвідування капта.

Примітка: за рішенням головно/заступника куратора гетто.
1.25 При численних просіданнях / фризах / не реєстрації урону за конкретним гравцем на відеозаписах інших гравців, видається заборона на відвідування каптів.

Примітка: за рішенням головно/заступника куратора гетто.
1.26 Використання текстур/модифікацій/скінів, що дають будь-яку додаткову перевагу, прирівнюється до використання стороннього програмного забезпечення. | BAN до 30 днів
Приклад: Вирізана рослинність, крапка на екрані тощо.
1.27 При підозрі у використанні стороннього ПЗ адміністратор гетто має право запросити відеозапис від конкретних гравців з капта протягом 48 годин.

Примітка: У випадку, якщо гравець не надає відеозапис протягом 24 годин, то вважається, що гравець не вів відеозапис.
1.28 Одна банда може провести максимум 3 атаки та 3 захисту. На одну банду можна провести максимум 2 атаки.

Пояснення: Одна банда може провести тільки 2 атаки на одну і ту саму банду.
Вийняток: При взаємній згоді кількість атак та захистів необмеженно.
1.29 Атакуюча сторона зобов'язана повідомити про результат та час закінчення капту протягом 5 хвилин після його завершення.
Пояснення: результат повинен відповідати цій формі: "час закінчення капта", win / lose. | Догана лідеру
1.30 Після капту бандам дається 15 хвилин на відновлення сил.
Примітка: відновлення сил починається з закінчення капта.
Примітка: банда, що грала в атаці, отримує заморозку 15 хвилин на прийняття каптів від інших фракцій. Відновлення часу на забиття 20 хвилин.
1.31 Бандам заборонено забивати капт під час відновлення сил. | Догана лідеру
Примітка: забиття атаки можливе лише після закінчення відновлення сил.
1.32 Заборонено порушення правила сервера, що призводить до суттєвої переваги та подальшої перемоги фракції. | WARN
1.33 Заборонено забивати капти на той самий час.
Примітка: Інтервал між каптами повинен становити щонайменше 10 хвилин.
1.34 Якщо банда неправильно забиває капт/видаляє атаку, повторну атаку можна забити через 10 хвилин.
Примітка: якщо атака була скасована адміністрацією, час відраховується після повідомлення про скасування.

1.35 Заборонено редагувати/видаляти повідомлення яке вже було схвалено або відмовлено в спеціальному діскорд-каналі "Capture". | Догана лідеру + втрата атаки
Виняток: Правило 1.29.
1.36 Списки учасників капта мають бути написані у спеціально відведених каналах, у фракційних дискордах в канал "capture-list". | Догана лідеру

Примітка: якщо гравець з якихось причин не перебуває у фракційному дискорді, то у списку потрібно вказувати його нік.
1.37 При забиванні капта, атакуючій стороні необхідно висунути такі умови:
1. Хто кого нападає;
2. Час проведення;
3. Кількість учасників;
4. Підсумок;
5. Умови, а також тег відповідної дипломатії та ролі Ghetto адміністратора.
1.38 Підсумкове рішення щодо видачі покарань порушення правил війни за територію приймає гол. куратор структури, заступник гол. куратора структури в залежності від ситуації можуть бути застосовані наступні/

Покарання: Відкат / Передача / Перегравання території / Усна / Сувора догана лідеру.
Примітка: одночасно може бути видано кілька покарань.
Приклад: покарання гравцям + усна догана лідеру + відкат території.
1.39 Заборонено трансфер складу. | Догана Лідеру + замороження каптів
1.40 При масових помилках із грою рішення по капт-квадрату приймається за узгодженням 2 сторін (Атаки та Захисту)/

Примітка: Остаточне рішення приймає Ст. Куратор Ghetto та Заст. Ст.Куратора.Ghetto.
1.41 Заборонено навмисно програвати капт. | Догана лідеру + скасування капта
1.42
Гравцям заборонено перебувати в капт-квадраті, які не відносяться та не беруть участь у заході.
| DEMORGAN - до 60 хвилин

baYyQGa.png

2 Капт-зоною є прилегла територія до капт-квадрату.
2.1 Капт-квадратом є безпосередньо зона активації капту.
2.2 Стороні захисту дозволенно перебувати на території капту до його початку.
2.3 Стороні атаки забороненно перебувати в капт-квадраті до початку заходу. | Догана лідеру + скасування капта + втрата атаки
Уточнення: З початку мигання квадрата та до появи таймера.
2.4 На війні за територію сторона атаки має наступати з метою виграти капт до закінчення таймера. | Догана лідеру + відкат території
Примітка: Сторона захисту повинна наступати тільки в межах капт-квадрату, а так само не ховатись і не уникати перестрілки.
2.5 Заборонено атакувати головну територію банди (череп).
2.6 Захоплення територій відбувається лише за вертикальною та горизонтальною траєкторією.
2.7 Захоплення територій, відокремлених нейтральною зоною, відбувається лише через "мости".
2.8 Обмін територіями дозволено лише зі схвалення головного/заступника куратора гетто.
2.9 Продаж/купівля території дозволена лише за умови схвалення головного/заступника куратора гетто.
2.10 Дозволяється укладати договір про ненапад на куплену територію.
2.11 Переможцем війни за територію є сторона, яка виграла виходячи з функціоналу сервера.


KHlvXMC.png


3.1 Дозволено використання будь-якої амуніції.
Виняток: Державні бронежилети.
3.2 Дозволено використання будь-якої зброї.
Виняток: правило 4.1.
3.3 Стороні, що перемогла, дозволено збирати зброю з полеглих.
3.4 Дозволено використання наркотиків.


VUAZLR9.png

4.1 Заборонено використання снайперської гвинтівки/кулеметів/дробовики та тазера. | WARN
4.2 Заборонено залишати гру під час капту. | WARN
Примітка: Якщо учасник капта залишив гру ненавмисно не можна заходити на капт.
4.3 Забороняється залишати капт-квадрат/капт-зону. | DEMORGAN - від 60 хвилин / WARN
Виняток: необхідно оббігти перешкоду чи будівлю.
4.4 У разі численних, повторних, навмисних порушень, гравець може отримати заборону відвідування каптів.
4.5 Забороняється піднімати предмети до закінчення капта. | DEMORGAN - від 60 хвилин / WARN
4.6 Заборонено будь-який багоюз. | BAN від 3 днів
4.7 Заборонено входити/перебувати в інтер'єрах. | DEMORGAN - від 60 хвилин
4.8 Процес використання засобів відновлення здоров'я/наркотиків повинен повністю відбуватися в укритті. | DEMORGAN - від 30 хвилин
4.9 Заборонено замінювати бронежилети. | DEMORGAN - від 60 хвилин
4.10 Заборонено використання анімацій, а також ходи. | DEMORGAN - від 60 хвилин
4.11 Забивати капт із використанням бронежилетів заборонено. Виняток: взаємна згода.
4.12 Заборонено міняти зброю на іншу у швидкому слоті під час війни за територію. | WARN
Примітка: Правило працює для типу зброї "Пістолети".
4.13 Учасники капту повинні бути одягнені у колір одягу своєї банди (мінімум 70% від усього одягу). | DEMORGAN - від 60 хвилин
Примітка: Підрахунок відсотка одягу: Торс 40% Ноги 40% Взуття 10% Шапка 20% (броніжилет, аксесуари та маска не враховується під час підрахунку відсотка одягу).
4.14 Заборонено мати більше чотирьох осіб за участю дипломатії в кримінальному дискорді. | Догана лідеру
Примітка: не включаючи лідера фракції.
4.15 Заборонено функціональну стрілянину з укриттів. | DEMORGAN - від 90 хвилин
 
Останнє редагування модератором:
Статус
Закрита.
Зверху